Wij en onze werknemers zijn pas tevreden als u als klant dat ook bent. Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@artbandits.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via dit platform van de Europese Unie.
Wilt u een klacht aanschrijven, gelieve het onderstaande adres te gebruiken:
Artbandits.nl
Westerpark 77
2231DL Rijnsburg
letop dit is geen bezoekadres!
E-Mail: info@artbandits.nl
Als u uw klacht naar ons toestuurt willen u vragen rekening te houden met de volgende zaken:
- Uw naam, adres en woonplaats
- Vermeld een factuurnummer of stuur een kopie van uw factuur
- Geef een duidelijke omschrijving van de klacht zodat wij u optimaal kunnen helpen
- Indien mogelijk; een of meerdere foto’s van het gebrek als bijlage mee sturen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.